Aplikacja rewolucjonizująca oblicze handlu w Internecie, bazując na innowacyjnej metodzie przeniesienia do e-handlu mechanizmów i narzędzi stosowanych w tradycyjnym sklepie. Umożliwia bezpośredni kontakt z klientem poprzez nieinwazyjny komunikator, śledzenie na żywo ruchu na stronie, identyfikacje i zbieranie informacji o odwiedzających przy wykorzystaniu wygodnego w obsłudze panelu operatora, optymalizacje funkcjonalności witryny i weryfikacje działań marketingowych w oparciu o szczegółowe statystyki i raporty.
Aplikacja nie wymaga instalacji i dostępna jest z dowolnego komputera posiadającego dostęp do Internetu, po zalogowaniu w naszej strefie klienta.
Monitoruj w czasie rzeczywistym ruch na stronie sklepu. Decyduj z kim warto rozpocząć rozmowę. Weryfikuj, oznaczaj, opisuj odwiedzających aby przy kolejnej wizycie poczuli się jak stali klienci Twojego sklepu.
Nareszcie masz możliwość aktywnego kontaktu z klientem oraz współuczestniczenia w całym procesie sprzedaży. To Ty kierujesz jego poczynaniami i ostatecznie decydujesz o wartości zamówienia.
Optymalizuj funkcjonalność Twojej witryny, oszczędzając tym samym fundusze przeznaczone na działania marketingowe. Zbieraj informacje o potrzebach i wymaganiach twoich klientów.
Jest skutecznym narzędziem umożliwiającym monitorowania w czasie rzeczywistym ruchu na stronie internetowej oraz zbieranie szczegółowych informacji o odwiedzających. Właściciel lub pracownik sklepu obsługujący panel operatora ma przed oczami na bieżąco informacje o ilości osób przebywających na stronie, jakie podstrony są aktualnie przeglądane i jakie były odwiedzane przez klientów wcześniej. Ponadto przy każdym z odwiedzających jest możliwość przeglądania szczegółów związanych z geolokalizacją, adresem IP, wskazanie z jakiego miejsca w sieci klient trafił do nas oraz informację o użytych przez niego słowach kluczowych. Te wszystkie dane pozwalają operatorowi trafnie zdecydować, z którym z odwiedzających, w jaki sposób i na jaki temat warto rozpocząć sprzedaż.
Oprogramowanie Sales Assistant to platforma, która przyczynia się do poprawy jakości i szybkości komunikacji pomiędzy sprzedawcą i klientem sklepu internetowego. Sales Assistant wspomaga wszystkie etapy cyklu zakupów od rozpoznawania potrzeb klienta, poprzez dobranie odpowiedniego dla klienta produktu aż do finalizacji sprzedaży. Dzięki wykorzystaniu sprawdzonych procedur z dziedziny inżynierii oprogramowania, Sales Assistant identyfikuje powracających klientów i odbiera zostawione dla Ciebie wiadomości. Poprzez panel operatora Sales Assistant jest usługą dostępną na całym Świecie dzięki czemu operator zawsze może mieć dostęp do swojej aplikacji. Zobacz DEMO Sales Assistant i przekonaj się, że to jest usługa której Twój sklep potrzebuje.
MescalDesign sp. z o.o.
61-639 Poznań, os. Kosmonautów 15 lok. 109
Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy
KRS: 0000417959, NIP: 9721239109, REGON: 302094289
All rights reserved. Copyright © 2011 - 2015 MescalDesign & MescalArt